Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu – Monika Stuchlíková
Monika Stuchlíková
Master's thesis
Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu
Consumer Behaviour of Generation Y on the Online Tourism Market
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu. Cílem práce je zjištění aktuálních informací o motivech účasti na cestovním ruchu, zjištění informací o jejím spotřebním chování v jednotlivých fázích nákupního procesu, a také identifikování odlišností v porovnání s genracemi X a Z. Teoretická část obsahuje kapitoly - Online trh cestovního ruchu, Generace …moreAbstract:
The content of this master’s thesis is the consumer behavior of Generation Y on the online tourism market. The thesis aims to find out up-to-date information about their motives of participation in toursim as well as information about their consumer decision-making process and identification of differences in comparison with generations X and Z. The theoretical part contains chapters such as the online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79705
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Jiří Vaníček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger