Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu – Monika Stuchlíková
Monika Stuchlíková
Diplomová práce
Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu
Consumer Behaviour of Generation Y on the Online Tourism Market
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu. Cílem práce je zjištění aktuálních informací o motivech účasti na cestovním ruchu, zjištění informací o jejím spotřebním chování v jednotlivých fázích nákupního procesu, a také identifikování odlišností v porovnání s genracemi X a Z. Teoretická část obsahuje kapitoly - Online trh cestovního ruchu, Generace …víceAbstract:
The content of this master’s thesis is the consumer behavior of Generation Y on the online tourism market. The thesis aims to find out up-to-date information about their motives of participation in toursim as well as information about their consumer decision-making process and identification of differences in comparison with generations X and Z. The theoretical part contains chapters such as the online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Jiří Vaníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger