Nový Zéland jako destinace mezinárodního cestovního ruchu – Veronika Blažková
Veronika Blažková
Diplomová práce
Nový Zéland jako destinace mezinárodního cestovního ruchu
New Zealand as a destination of international tourism
Anotace:
Tématem této diplomové práce je cestovní ruch Nového Zélandu a jeho dopad na ekonomiku státu. Předmětem zkoumání je Nový Zéland jako destinace mezinárodního cestovního ruchu. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza a zhodnocení postavení destinace Nový Zéland na trhu mezinárodního cestovního ruchu. Dílčím cílem je např. popis ekonomické situace Nového Zélandu a vlivu odvětví cestovního ruchu …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is the tourism of New Zealand and its impact on the economy of the state. The subject matter of the research is New Zealand as a destination of international tourism. The main aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate position of destination New Zealand in the international tourism market. The partial aim is, for example, the description of New Zealand's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Josef Abrhám
- Oponent: Markéta Kalábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69275
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Dopady epidemie Covid-19 na světový mezinárodní cestovní ruch
Karolína Faltysová -
Mezinárodní cestovní ruch Asie
Žaneta Mazurová -
Geopolitická situace a její dopady na mezinárodní cestovní ruch
Tom Kratochvíl -
Možnosti doktorského studia a rozvoje výzkumu v oborech zaměřených na cestovní ruch a hotelnictví
Monika Kofferová -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Cestovní ruch Velké Británie
Helena Kolínská -
Postavení ČR v mezinárodním CR: cenová konkurenceschopnost
Martin Čurda -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová