Bc. Pavlína Hebnarová
Diplomová práce
Vnitřní evaluace školy
Inner autoevaluation of the schoul
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vnitřní evaluace školy. Práce se soustředí zejména na popis autoevaluačního procesu a metod, které při něm školy využívají. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část diplomové práce čerpá především z literárních zdrojů a vysvětluje stěžejní pojmy- evaluace, autoevaluace, autoevaluační proces. Praktickou část tvoří kvantitativní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with internal school evaluation. The main focus is given to the description of autoevaluation proces and methods which schools use for their autoevaluation. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part is based on thesis resources and it tries to refer to the most important terms- evaluation, self evaluation. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ar9lb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Operační riziko a způsoby jeho měření a řízení ve finančních a nefinančních institucích
Julia Podoba -
Centrální banka Ruské federace a Česká národní banka - Cíle a nástroje
Pavlína FUCHSOVÁ -
Podpora cestování a přechodného ubytování znevýhodněných skupin osob v Česku a na Slovensku
Bohumila Rožnovská -
Vývoj a komparace nástrojů rodinné politiky v České republice a v Maďarsku v letech 2000-2022
Karolína Marešová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Nástroje Steiny a Woodyho Vašulkových a jejich využití v konkrétních videích
Daniel Karmazin -
Ruská federace a uznání Doněcké lidové republiky a Luhanské lidové republiky v kontextu ostatních prokremelských de facto států
Jan ČERNOCH -
Sportovní aktivity jako cíl a nástroj prevence teroristické a kriminální činnosti
Tereza Šmeráková