Bc. Pavlína Hebnarová
Master's thesis
Vnitřní evaluace školy
Inner autoevaluation of the schoul
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vnitřní evaluace školy. Práce se soustředí zejména na popis autoevaluačního procesu a metod, které při něm školy využívají. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a na část praktickou. Teoretická část diplomové práce čerpá především z literárních zdrojů a vysvětluje stěžejní pojmy- evaluace, autoevaluace, autoevaluační proces. Praktickou část tvoří kvantitativní …moreAbstract:
The diploma thesis deals with internal school evaluation. The main focus is given to the description of autoevaluation proces and methods which schools use for their autoevaluation. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part is based on thesis resources and it tries to refer to the most important terms- evaluation, self evaluation. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ar9lb/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství dějepisu pro základní školy
Theses on a related topic
-
Operační riziko a způsoby jeho měření a řízení ve finančních a nefinančních institucích
Julia Podoba -
Centrální banka Ruské federace a Česká národní banka - Cíle a nástroje
Pavlína FUCHSOVÁ -
Podpora cestování a přechodného ubytování znevýhodněných skupin osob v Česku a na Slovensku
Bohumila Rožnovská -
Vývoj a komparace nástrojů rodinné politiky v České republice a v Maďarsku v letech 2000-2022
Karolína Marešová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Nástroje Steiny a Woodyho Vašulkových a jejich využití v konkrétních videích
Daniel Karmazin -
Ruská federace a uznání Doněcké lidové republiky a Luhanské lidové republiky v kontextu ostatních prokremelských de facto států
Jan ČERNOCH -
Sportovní aktivity jako cíl a nástroj prevence teroristické a kriminální činnosti
Tereza Šmeráková