Bc. Tereza Malkusová

Master's thesis

Trendy v online marketingu

Trends in online marketing
Abstract:
Diplomová práce Trendy v online marketingu představuje marketingové trendy pro rok 2014. Práce se konkrétně věnuje trendům jako je Web 3.0, gamifikace, mobilní marketing, sociální sítě a SEM. Okrajově práce zkoumá i otázku etiky s ohledem na nové technické možnosti. Cílem práce je vytvořit online marketingový plán pro jazykovou školu s využitím popisovaných trendů. Cílem této kampaně je zvýšení návštěvnosti …more
Abstract:
The thesis Trends in Online Marketing introduces the marketing trends in the year 2014. The work devoted to trends such as Web 3.0, gamification, mobile marketing, social networking and search engine marketing (SEM). Marginally, this work investigates the question of ethics with regard to new technological possibilities. The aim is to create an online marketing plan for the language school using the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní