Analýza spotřebitelského chování na trhu s umělými řasami – Barbora Kalcovská
Barbora Kalcovská
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu s umělými řasami
Analysis of Consumer Behaviour on the False Eyelashes Market
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza spotřebitelského chování na trhu s umělými řasami. Cílem je analyzovat spotřebitelské chování na tomto trhu a tyto informace poté využít ke zpracování návrhů vedoucích k co nejoptimálnějšímu nastavení chodu nově vstupujících, či stávajících salónů. Důvodem tohoto zkoumání je fakt, že je tento trh poměrně nový a dosud nebyly nashromážděny dostatečné informace …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is an analysis of consumer behaviour on the false eyelashes market. The aim is to analyse this behaviour and subsequently use the results to submit recommendations how to best establish and run both new and already functioning salons. The reason for this research is the relative novelty of this market and the insufficient amount of information regarding demand and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan of the company «Beauty_Go»
Irina Fedorova -
Podnikatelský projekt
Ivan Malakhov -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Analýza trhu nemovitostí v ČR
Karolina Hajdová -
Analýza trhu carsharingu v České republice a posouzení finanční výkonnosti vybrané carsharingové společnosti
Petr Hejduk -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybrané skupiny svařovací techniky v podmínkách trhu ČR.
Hana Pospíšilová -
Analýza pojistného trhu a jeho vývojových tendencí v Ruské federaci (v komparaci s ČR)
Vladimir Kremko