Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci – Bc. Dáša Uherková
Bc. Dáša Uherková
Master's thesis
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
The Project of Improvement of Marketing Communication in the Selected Non-profit Organization
Anotácia:
Práca je zameraná na zlepšenie marketingovej komunikácie vo vybranej neziskovej organizácii Kamarád nenuda. Cieľom práce je návrh projektu, ktorý je tvorený jednotlivými akčnými plánmi, ktorých úlohou je zlepšenie súčasného stavu marketingovej komunikácie vo vybranej neziskovej organizácii. V teoretickej časti práce sú rozobrané všetky potrebné informácie, ktoré boli ďalej využité pri vytvorení praktickej …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on improving of marketing communication in chosen non-profit organisation named by Kamarád nenuda. The aim of this thesis is project proposal, which is formed of individual action plans, whose the main task is improving of current situation of marketing communication in this chosen organisation. In the theoretical section of thesis are included all necessary information …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHERKOVÁ, Dáša. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/x46f7g/.
Jak správně citovat práci
Uherková, Dáša. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci . Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie
Alica Chňapeková -
Marketingová komunikácia Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising
Soňa Brodňanová -
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie NÁRUČ Senior & Junior
Simon Ghannam -
Marketingová komunikace neziskové organizace Centrum komunitního organizování
Michaela Brašková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace ZKSM
Jakub Hôrka -
Zdroje a spolupráce nestátních neziskových organizací
Zuzana Kosírová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova