Bc. Nella Baumbrucková
Bakalářská práce
N/A
Proposal of online marketing communication for a new business
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající podnik. Cílem je naplánovat a navrhnout realizovatelné prvky online marketingové komunikace pro vybraný podnik. Toho je dosaženo analýzou vnějšího a vnitřního tržního prostředí tohoto specifického podnikání a zkoumáním chování zákazníků a jejich reakcí na online marketingovou komunikaci. Výsledků bylo dosaženo …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is a proposal of online marketing communication for a new business. The aim is to plan and design realizable elements of online marketing communication for a newly emerging business. That is achieved by analyzing this specific business's external and internal market environment and examination of customers' behavior and reaction to online marketing communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/lgs50/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kocourek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj