Role asistenta pedagoga při vzdělávání dítěte s ADHD v inkluzivním prostředí předškolního zařízení – Bc. Lenka Novotná
Bc. Lenka Novotná
Master's thesis
Role asistenta pedagoga při vzdělávání dítěte s ADHD v inkluzivním prostředí předškolního zařízení
The role of teacher assistant in education of child with ADHD in inclusive environment of preschool institution
Abstract:
Diplomová práce se zabývá rolí a postavením asistentů pedagoga při vzdělávání dětí s ADHD v inkluzivním prostředí mateřské školy. Obsahuje komplexní přehled základních poznatků a přístupů pedagogů a dalších odborníků k dané problematice, souhrn názorů, postřehů a praktických zkušeností asistentů pedagoga. Práce se skládá ze čtyř hlavních kapitol, přičemž první tři jsou teoretické, čtvrtá je věnována …moreAbstract:
The thesis deals with the role and status of teacher assistants in education of children with ADHD in the inclusive environment of a nursery school. It provides a comprehensive overview of basic knowledge and attitudes of educators and other experts to the subject, a summary of the opinions, insights and practical experience of the teacher assistants. The work consists of four main chapters, the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u5n8r/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Lenka. \textit{Role asistenta pedagoga při vzdělávání dítěte s ADHD v inkluzivním prostředí předškolního zařízení}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/x4i6ud/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Analýza hierarchie hodnot jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) v období pubescence a adolescence
Kristýna Balátová -
Specifické poruchy učení a chování z pohledu veřejnosti
Michaela Mošnová -
Specifické poruchy chování a učení, možnosti jejich nápravy
Lenka Štokrová -
Specifické poruchy učení a chování žáků na středních školách
Lenka KUBERNOVÁ -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla -
Specifické poruchy chování ADD a ADHD v předškolním věku
Tereza Rašínová -
Specifické poruchy chování u dětí předškolního věku
Lenka Chárová -
Specifické poruchy chování u předškolních dětí na Chomutovsku
Lucie Pokštefelová