Příjímání speciálních pedagogů ve vztahu k edukaci žáků pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. – Mgr. Monika KADLECOVÁ
Mgr. Monika KADLECOVÁ
Bachelor's thesis
Příjímání speciálních pedagogů ve vztahu k edukaci žáků pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.
Engaging of special pedagogues in relation to education of children from socio-culturally underprivileged background
Abstract:
Téma práce: Přijímání speciálních pedagogů ve vztahu k edukaci žáků pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Jedním z hlavních faktorů ovlivňujících úspěšnost školy jsou lidé. Ve škole a školských zařízeních jsou to pedagogové a žáci. Klíčovým problémem, který vnímáme, je získávání nových kompetentních pracovníků. Pedagogové musí být schopni vzdělávat a výchovně působit na všechny žáky …moreAbstract:
Theme of the study: Engaging of special pedagogues in relation to education of children from socio-culturally underprivileged background. People are one of the main factors affecting successfulness of a school. In schools and educational institutions they are pedagogues and students. The key problem, that we perceive, is recruiting new competent employees. Pedagogues must be able to educate and pedagogically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KADLECOVÁ, Monika. \textit{Příjímání speciálních pedagogů ve vztahu k edukaci žáků pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/x4txx0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KADLECOVÁ, Monika. Příjímání speciálních pedagogů ve vztahu k edukaci žáků pocházejících ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 29. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Školský management
Theses on a related topic
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ