PR aktivity zvoleného hotelu či korporace – Bc. Petra Vágnerová
Bc. Petra Vágnerová
Bakalářská práce
PR aktivity zvoleného hotelu či korporace
PR activities of the chosen hotel or corporation
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována PR aktivitám. Je zaměřena na public relations, media relations, interní PR a dále obsahuje cíle, nástroje, druhy PR, PR v oboru hotelových služeb a online public relations. Účelem této práce je popsat současné aktivity PR Hotelu Studánka a identifikovat jejich působení. Práce se člení do třech základních částí: teoreticko-metodolickou, analytickou a návrhovou.Abstract:
Bachelor’s Dissertation is set to analysis of public relations activities. It is focused on public relations, media relations, internal PR and others includes goals, tools, types of PR, PR in the field of hotel services and online public relations. The purpose of this work is to describe the current PR activities of the Hotel Studánka and identify their effects.The work is divided into three basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/kbnwq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁGNEROVÁ, Petra. \textit{PR aktivity zvoleného hotelu či korporace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/x4ubsj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Community relations v konkrétním podniku
Silvia Chocholáčková -
Public relations neziskových organizací poskytujících komunitní péči osobám s duševním onemocněním
Pavlína URYCHOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Analýza public relations v Komunitním plánování sociálních služeb ve vybrané obci s rozšířenou působností
Simona Dosedělová -
Public Relations jako nástroj zdokonalování procesu komunitního plánování sociálních služeb
Renata RYCHLÍKOVÁ -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März