Analýza činnosti vybrané tělovýchovné jednoty a jejích marketingových aktivit – Bc. Ondřej ŠIK
Bc. Ondřej ŠIK
Master's thesis
Analýza činnosti vybrané tělovýchovné jednoty a jejích marketingových aktivit
Analysis of marketing activities of a chosen sports organization
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu činnosti vybrané tělovýchovné jednoty Union Plzeň a jejích marketingových aktivit. V první části práce je definován pojem sportovní marketing a přístupy k tomuto pojmu. Dále se autor zaměřuje na historii sportovního marketingu a pozitivní a negativní faktory ovlivňující sport. V další části práce se autor soustředí na analýzu TJ Union Plzeň. Nejdříve je představena …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of the activities and marketing of chosen sports organization. The first part of the thesis defines and approaches the concept of sports marketing. Furthermore, the author focuses on the history of sports marketing and the positive and negative factors, which are affecting sport in general. In the next part of thesis the author focuses on the analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIK, Ondřej. Analýza činnosti vybrané tělovýchovné jednoty a jejích marketingových aktivit. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ -
Vývoj komentování hokejových přenosů na ČT Sport a O2 TV Sport od roku 2016 až do současnosti
Petr LUZAR -
Estetika, sport a umění: jejich průnik v úpolových sportech
Iva Kopaničová