Metodika Dobrý začátek a rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku – Martina Rolinková
Martina Rolinková
Bachelor's thesis
Metodika Dobrý začátek a rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku
Methodology A good start and development of social, emotional and cognitive skills of preschool children
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat metodikou Dobrý začátek a jejím vlivem na rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku. Úvodní část práce se bude věnovat charakteristice období předškolního věku a specifikaci kognitivních, sociálních a emočních dovedností dětí předškolního věku. V následující kapitole budou blíže představeny programy, metody a pomůcky zabývající se …moreAbstract:
The bachelor's thesis will deal with the Good Start methodology and its influence on the development of social, emotional and cognitive skills of preschool children. The introductory part of the thesis will be devoted to the characteristics of the preschool age period and the specification of cognitive, social and emotional skills of preschool children. In the following chapter, programs, methods and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15700
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2024
- Reader: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROLINKOVÁ, Martina. \textit{Metodika Dobrý začátek a rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/x54e3s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Vývoj screeningového nástroje pro zjišťování úrovně sociálních a emočních kompetencí u dětí na ZŠ
Markéta PECHÁČKOVÁ -
Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku
Romana Štěpánková -
Metodika Dobrý začátek pro mateřskou školu
Helena Nixová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
4/9/2024
Kohout, J.
4/9/2024