Erik Rusnák

Bakalářská práce

Strojové učení v šachách

Machine Learning in Chess
Anotace:
Student vytvoří hru šachů pomocí C# a Unity game enginu. Hra bude obsahovat grafické ukazatele, kam se daná figurka může pohybovat a zdali je hráč v šachu a rovněž bude obsahovat ukazatel času pro každého hráče a ukazatel zadaných kroků. Student implementuje a optimalizuje umělou inteligenci oponenta za použití strojového učení. Hra bude obsahovat možnost hrát buď proti jinému člověku nebo proti zmíněné …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.