Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing – Bc. Marcela Spurná
Bc. Marcela Spurná
Master's thesis
Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing
Pathological phenomena in society (homelessness) and social marketing
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o výskytu sociálně patologického jevu bezdomovectví v České republice a o možnostech jeho eliminace prostřednictvím používání sociálního marketingu.Abstract:
This thesis discusses an occourrence of socio-pathological phenomenon of homelessness in the Czech Republic and the possibilities of its elimination through the use of social marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kfv6v/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Bezdomovectví z pohledu neziskových organizací
Tereza Rezková -
Kulturní akce jako osvětový prostředek k tématu bezdomovectví v rámci neziskové organizace NADĚJE v Liberci
Kristina Kindratová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova