Mgr. Světlana Baborská

Bakalářská práce

Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace na 1. stupni ZŠ

Teacher's approach to pupils with specific learning disabilities and possibilities of reeducation at primary school
Anotace:
Tématem práce jsou možnosti vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou specifické poruchy učení charakterizovány a analyzovány jejich příčiny a projevy, nastíněny možnosti reedukační péče jednotlivých poruch. Nosným textem tvůrčí části této práce jsou případové studie žáků 1. stupně ZŠ Adamov.
Abstract:
Possibilities of using special methods in teaching primary pupils with specific learning disabilities are considered to be the topic of the bachelor work. Special learning difficulties are defined in theoretical part. Theoretical part deals with individual disorders and outlines possibilities of educational care that is given to pupils with learning difficulties. The practical part of the bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 5. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta