Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace na 1. stupni ZŠ – Mgr. Světlana Baborská
Mgr. Světlana Baborská
Bakalářská práce
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace na 1. stupni ZŠ
Teacher's approach to pupils with specific learning disabilities and possibilities of reeducation at primary school
Anotace:
Tématem práce jsou možnosti vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou specifické poruchy učení charakterizovány a analyzovány jejich příčiny a projevy, nastíněny možnosti reedukační péče jednotlivých poruch. Nosným textem tvůrčí části této práce jsou případové studie žáků 1. stupně ZŠ Adamov.Abstract:
Possibilities of using special methods in teaching primary pupils with specific learning disabilities are considered to be the topic of the bachelor work. Special learning difficulties are defined in theoretical part. Theoretical part deals with individual disorders and outlines possibilities of educational care that is given to pupils with learning difficulties. The practical part of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/daslf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2007
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BABORSKÁ, Světlana. \textit{Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace na 1. stupni ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/x5vj4g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická intervence v oblasti specifických poruch učení na základní škole
Jitka Fránková -
Intervence specifické poruchy čtení se zaměřením na využití speciálních pomůcek a technik u žáků třetího ročníku základní školy
Eva HRBÁČKOVÁ -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Reedukace dyslexie, dysgrafie a dysortografie na 1. stupni základních škol
Petra JELÍNKOVÁ -
Možnosti nápravy dyslexie a dysortografie na běžné ZŠ
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Jana Koláčková -
Třídní učitel jako činitel ovlivňující sociální zdraví svých žáků
Iveta Šlahařová