Návrh marketingového plánu pro elektronickou verzi novin s placeným obsahem – Lucie Pazderská
Lucie Pazderská
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro elektronickou verzi novin s placeným obsahem
The proposal of marketing plan for electronic version of newspaper with paid content
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout roční marketingový plán pro placenou elektronickou verzi deníku MF DNES. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. První část se věnuje marketingovému plánu z teoretického hlediska, kde jsou shrnuty a podrobně definovány všechny jeho náležitosti. V praktické části je už plán představen na příkladu elektronické verze MF DNES s placeným obsahem …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to suggest the marketing plan for paid digital version of daily newspaper MF DNES. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. The first part focuses on marketing plan from the theoretical point of view, where the plan and all its parts are summarized and defined into details. In the practical part, the plan is presented on the example of paid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34382
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2013
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34382
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Tense Shift in Indirect Speech in Newspaper Reports
Martin Körner -
Zvyšování návštěvnosti internetové verze novin Deník v závislosti na propagaci a obsahu webových stránek
Libuše Petržílková -
Marketingový plán městských novin
Dita DULOVCOVÁ -
Totalitarismus dnes? (Nakolik jsou dnes platné úvahy Hannah Arendtové a Raymonda Arona?)
Sarah Hladíková -
Analýza jazykových prostředků v rubrice Objev přílohy Magazín Dnes MF Dnes
Šárka KOTZINOVÁ -
Proměny hodnotové orientace deníků MF Dnes a Právo v kontextu teorie tiché revoluce
Eliška Hypšmanová -
Co je úspěch? Viděno očima úspěšných žen. Soubor publicistických rozhovorů pro brněnskou MF DNES
Vojtěch Labuda -
Proměny mediální reprezentace schizofrenie v deníku MF Dnes
Zuzana Šikalová