Lucie Pazderská

Master's thesis

Návrh marketingového plánu pro elektronickou verzi novin s placeným obsahem

The proposal of marketing plan for electronic version of newspaper with paid content
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout roční marketingový plán pro placenou elektronickou verzi deníku MF DNES. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. První část se věnuje marketingovému plánu z teoretického hlediska, kde jsou shrnuty a podrobně definovány všechny jeho náležitosti. V praktické části je už plán představen na příkladu elektronické verze MF DNES s placeným obsahem …more
Abstract:
The aim of this master thesis is to suggest the marketing plan for paid digital version of daily newspaper MF DNES. The thesis is divided into two parts -- theoretical and practical. The first part focuses on marketing plan from the theoretical point of view, where the plan and all its parts are summarized and defined into details. In the practical part, the plan is presented on the example of paid …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2013
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34382