Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu – Mgr. Milena HANŠOVÁ
Mgr. Milena HANŠOVÁ
Master's thesis
Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu
The usage of 3D articles in terms of marketing mix
Abstract:
Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou …moreAbstract:
Distributing advertising items is one of the forms of sales promotion. They are classified as socalled bellow-the-line marketing communication tools. The use of advertising utems is very broad. The assortment of advertising objects can be divided into groups sorted by type, character and purpose of use. B.BRAUN Medical is one of the largest pharmaceuticals businesses on our market. It is especially …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2007
Identifier:
4934
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANŠOVÁ, Milena. Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová