Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace – Bc. Roman Fidler
Bc. Roman Fidler
Bakalářská práce
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
The most common problems in the field of internal communication
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou nejčastější chyby v oblasti vnitropodnikové komunikace. Jejím cílem je analyzovat nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace v podniku a navrhnout možnosti k jejich změnám. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku vnitropodnikové komunikace, vysvětlené pojmy jako komunikační strategie, technologie, kanály, interní PR a podniková kultura a popisuje …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the most common mistakes in the field of internal communication. Its aim is to analyze the most common problems in the field of internal communication in the company and to suggest options for their changes. The theoretical part of the thesis contains the characteristics of internal communication, explained concepts such as communication strategies, technologies, channels …víceKlíčová slova
Interní komunikace komunikační strategie komunikační technologie komunikační kanály interní PR podniková kultura otevřená komunikace zpětná vazba internal communication communication strategy communication technology communication channels internal PR corporate culture open communication feedback
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/f4o2t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Šafránková, CSc.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Information and Communication Technology (ICT) on Economic Growth – The Case of Selected Arab Countries
Rami Hodrab -
The Use of Information Technology in English Language Teaching
Markéta Blažková -
Information Communication Technologies in Teaching English as a Foreign Language: Teacher Perspective
Dev Raj Paneru -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová