Eliška ŠTÍCHOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace neziskové organizace Charita Vsetín

Marketing Communication of Non-profit Institution Charita Vsetin
Anotace:
Práce pojednává o marketingové komunikaci neziskové organizace Charita Vsetín. Je zaměřena na oblast fundraisingu, specificky na oblast firemního dárcovství, jakožto klíčovou oblast představující jeden z možných zdrojů financování neziskové organizace. Cílem práce je zjistit přístupy a pochopit motivaci firemních dárců v regionu Vsetínsko k dárcovství ve vztahu k této konkrétní neziskové organizaci …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communication of non ? profit institution Caritas Vsetín. It focuses on the area of fundraising, specifically on the area of corporate donations as a key area representing one of the possible sources of funding non ? profit organizations. The aim is, to identify approaches and to understand the motivation of corporate donors in the region of Vsetín, in relation to this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTÍCHOVÁ, Eliška. Marketingová komunikace neziskové organizace Charita Vsetín. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe