Marketingová komunikace neziskové organizace Charita Vsetín – Eliška ŠTÍCHOVÁ
Eliška ŠTÍCHOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace neziskové organizace Charita Vsetín
Marketing Communication of Non-profit Institution Charita Vsetin
Anotace:
Práce pojednává o marketingové komunikaci neziskové organizace Charita Vsetín. Je zaměřena na oblast fundraisingu, specificky na oblast firemního dárcovství, jakožto klíčovou oblast představující jeden z možných zdrojů financování neziskové organizace. Cílem práce je zjistit přístupy a pochopit motivaci firemních dárců v regionu Vsetínsko k dárcovství ve vztahu k této konkrétní neziskové organizaci …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communication of non ? profit institution Caritas Vsetín. It focuses on the area of fundraising, specifically on the area of corporate donations as a key area representing one of the possible sources of funding non ? profit organizations. The aim is, to identify approaches and to understand the motivation of corporate donors in the region of Vsetín, in relation to this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTÍCHOVÁ, Eliška. Marketingová komunikace neziskové organizace Charita Vsetín. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a její vliv na motivaci zaměstnanců neziskové organizace Centrum Kašpar, z. s.
Pavel Zeman -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Fundraising nestátní neziskové organizace Diakonie Valašské Meziříčí
Drahomíra Holubová -
Korporátní filantropie z pohledu neziskové organizace a dárce
Petra Volková -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
Vedoucí sekce Fundraising Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2022
Šíblová Šíblová -
Fundraising organizací v kultuře
Kateřina Nováková -
Fundraising a dobrovolnictví v městských knihovnách
Hana Zaoralová