Pavlína Plajerová

Bakalářská práce

Využití After Effects ve firemní komunikaci

Using After Effects for company communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky …více
Abstract:
Thesis is centered on the ways of using Adobe After Effects for the purposes of marketing communication. The aim of the thesis is the presentation of Adobe After Effects tools and animation techniques used for marketing communication. In theoretical part all elements of corporate identity are defined. Corporate identity is the basis for the company communication with costumers, consumers and other …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: Antonín Krist
  • Oponent: Jiří Adamec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41651

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi