Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany – Ing. Lucie Prosková
Ing. Lucie Prosková
Bakalářská práce
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Marketing of educational institution, politic parties and charitable organizations
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala významem marketingu pro organizace. Přístup k marketingu se u všech tří zkoumaných organizací velmi liší. Rozdíly jsou hlavně ve financování marketingu, ve využití různých komunikačních prostředků i v propagaci a zajišťování marketingu. Celá práce je zaměřena na organizace působící v regionu. V aplikační části jsem provedla výzkum dotazníkovým šetřením doplněný …víceAbstract:
In his thesis, I discussed the importance of marketing for the organization. Access to marketing for all three organizations surveyed vary widely. The differences are mainly in marketing, finance, the use of various means of communication in the promotion and provision of marketing. The entire work is focused on organizations operating in the region. The application of the research I conducted questionnaire …víceKlíčová slova
marketing nástroje marketingu marketingový mix marketingová komunikace politická strana vzdělávací instituce charitativní organizace cena produkt prezentace distribuce poptávka nabídka průzkum trh výroba konkurence plán služba cíl strategie chyba výzkum metoda úspěch veřejnost etapa druh zákazník zisk efektivnost program marketing supply marketing instruments price place product promotion service efficiency marketing mix demand research market production public competition client profit publicity plan aim strategy mistake method success period marketing communication companion programme charitable organizations politic parties educational institution
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dx9jm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Anna Kočová
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Charitable organizations in the United Kingdom and the Czech Republic: a comparison
Jaroslava ŠTAFLOVÁ -
Aktivizační programy pro seniory v charitativních zařízeních.
Kateřina PÍŠOVÁ -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Hana Klimánková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Veronika Skorokhod