Simultánně-sekvenční metoda čtení – Bc. Jana Sedláčková
Bc. Jana Sedláčková
Diplomová práce
Simultánně-sekvenční metoda čtení
Simultaneous and sequential reading method
Anotace:
Diplomová práce pojednává o Simultánně-sekvenční metodě včasné výuky čtení. Teoretická část práce se věnuje vývoji řeči dítěte a předčtenářské gramotnosti. Charakterizuje Krakovskou metodu a všechny její elementy s hlavním důrazem na metodu Simultánně-sekvenčního čtení. Výzkumná část práce obsahuje kazuistiky dětí, které se učí číst Simultánně-sekvenční metodou, rozhovory s terapeuty Krakovské metody …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Simultaneous and sequential reading method. The theoretical part is dedicated to development of the child's speech and pre-reading literacy. It characterizes Crakow method and all of its elements with the main emphasis on Simultaneous and sequential reading method. The research part of the theses includes case studies of children who are learning to read by Simultaneous …víceKlíčová slova
Krakovská metoda včasná výuka čtení Simultánně-sekvenční metoda čtení vývoj řeči předčtenářská gramotnost rozvoj jazykových a poznávacích schopností Cracow method early learning to read Simultaneous and sequential reading method speech development pre-reading literacy development of language and cognitive skills
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lmx9g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
The Development of the Language Skill of Listening Comprehension
Drahuše Škodová -
Cognitive Game Battery: Assessing and Identifying Deficits in Memory, Attention, Problem-Solving, and Decision-Making Skills
Ondřej Češka -
Rozvoj slovní zásoby tvořivými metodami (příprava ke čtenářství)
Pavlína Divišová -
Předčtenářská gramotnost v MŠ Obrnice
Tereza SIHLOVCOVÁ -
Komparace aplikací služby Google Play rozvíjejících předčtenářskou gramotnost
Jiří Horák -
Předčtenářská gramotnost v mateřské škole
Markéta Schejbalová