Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku – Daniela Nováková
Daniela Nováková
Bakalářská práce
Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku
Analysis and a proposal of the marketing strategy for a family business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie rodinného podniku a navrhnutí nových řešení. Práce se v první fázi zabývá obecným popisem problematiky rodinného podniku, marketingu, měření efektivity marketingové strategie a situační analýzy. Druhá část práce je věnována představení podniku, analýze jeho marketingové strategie, měření efektivity marketingové strategie, …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of current marketing strategy in family business and new improvement proposals. The first part deals with a general discription of family business, marketing, measuring of an effectivity of a marketing strategy, internal and external analysis. The second part introduces the company, analyzes its marketing strategy, measure the effectivity of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Daniela. Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Návrh změn stávající marketingové strategie značky Möllers
Tereza Kičmerová -
Tvorba marketingové strategie v online prostředí
Miroslav Strnad -
Marketingová strategie České pošty, s.p.
Klára Loayza -
Strategie inovací emisních stanic
Helena Marušková -
Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti
Jan Krejsa -
Zvyšování efektivity restauračního a hotelového zařízení
Martin Záboj -
Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz
Veronika Vilímková -
Přínos inteligentních technologií pro prevenci kriminality ve městech: návrh řešení pro zvýšení situační prevence ve středně velkém městě
Dalibor Smažinka