Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku – Daniela Nováková
Daniela Nováková
Bachelor's thesis
Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku
Analysis and a proposal of the marketing strategy for a family business
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie rodinného podniku a navrhnutí nových řešení. Práce se v první fázi zabývá obecným popisem problematiky rodinného podniku, marketingu, měření efektivity marketingové strategie a situační analýzy. Druhá část práce je věnována představení podniku, analýze jeho marketingové strategie, měření efektivity marketingové strategie, …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of current marketing strategy in family business and new improvement proposals. The first part deals with a general discription of family business, marketing, measuring of an effectivity of a marketing strategy, internal and external analysis. The second part introduces the company, analyzes its marketing strategy, measure the effectivity of the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Daniela. \textit{Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/x76t36/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nováková, Daniela. Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Návrh změn stávající marketingové strategie značky Möllers
Tereza Kičmerová -
Tvorba marketingové strategie v online prostředí
Miroslav Strnad -
Marketingová strategie České pošty, s.p.
Klára Loayza -
Strategie inovací emisních stanic
Helena Marušková -
Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti
Jan Krejsa -
Zvyšování efektivity restauračního a hotelového zařízení
Martin Záboj -
Zvýšení efektivity prodejců na portálu Aukro.cz
Veronika Vilímková -
Přínos inteligentních technologií pro prevenci kriminality ve městech: návrh řešení pro zvýšení situační prevence ve středně velkém městě
Dalibor Smažinka