Bc. Anna Zahálková
Master's thesis
Zavedení značky na trh
Brand introduction on the market
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení značky na trh v konkrétní společnosti. V první části jsou definované pojmy vztahující se k interpretaci a komunikaci značky. V další části je představena společnost a následně provedena analýza stávající situace na trhu. Tyto informace jsou využity pro postup a komunikaci při zavedení nové značky na trh a jejího vyhodnocení.Abstract:
This thesis is focused on introduction of the brand on the market in the company. The first part defines the terms related to interpretation and communication of the brand. The next part introduces the company and then analyses the current market situation. This information is used for the process and communication in introducing a new brand to the market and its evaluation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zahálková, Anna. Zavedení značky na trh. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online komunikace pro letní dětský tábor
Barbora Haspeklová -
Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí
Monika Košťálová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí
Lucie Podolová -
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Jiří Kratochvíl -
Redesign vizuálního stylu značky Frajer
Arina Varenova -
Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner
Jakub Franc