Povědomí, postoje a chování mladých spotřebitelů v rámci tzv. surveillance economy – Bc. Michaela Divišová
Bc. Michaela Divišová
Diplomová práce
Povědomí, postoje a chování mladých spotřebitelů v rámci tzv. surveillance economy
Awareness, attitudes and behaviour of young consumers within so called surveillance economy
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Povědomí, postoje a chování mladých spotřebitelů v rámci tzv. surveillance economy“ je zkoumání vlivu povědomí a postojů k dohledu na chování mladých spotřebitelů v České republice a určení vlivu demografických ukazatelů na tyto faktory. Teoretická část se věnuje vysvětlení podstaty tzv. surveillance economy a specifikům chování spotřebitele ve společnosti pod dohledem se …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis “Awareness, Attitudes and Behaviour of Young Consumers within so called Surveillance Economy“ is the study of the influence of awareness and attitudes towards the surveillance on the behaviour of young consumers in the Czech Republic and determination of impact of demographic indicators on these factors. The theoretical part deals with the explanation of the essence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mgbvw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Comparing the online behaviour of Generation Z consumers before and after the Covid-19 pandemic
Alexia Tara Jones -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices
Adriana Šilarová -
Povědomí, postoje a praktiky podniků cestovního ruchu v cirkulární ekonomice
Anastassiya Matveeva -
Povědomí, postoje a praktiky stakeholderů v cirkulární ekonomice
Adriána Polóniová