Milada BAUEROVÁ
Bakalářská práce
Hodnocení venkovní reklamy
Assessment of outdoor advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Hodnocení venkovní reklamy je na základě hodnocení venkovní reklamy vybraného podniku navrhnout změny a doporučení pro tento podnik. Dalšími cíli této bakalářské práce jsou: zjištění, jak lidé registrují venkovní reklamu, vytvoření vlastního návrhu reklamy a zjištění, která z kampaní bude úspěšnější. Zvoleným podnikem je Restaurace Bazén v Rakovníku. Jedná se o menší …víceAbstract:
The aim of this thesis is to Assessment the outdoor advertisement in beforehand chosen company and new advertisement proposal with further suggestions for the company on the basis of assessment given. The other goal of this paper is to find out, in what way people of public notice outdoor advertisement, to create own proposal of advertisement and trying to determine the most successful campaign. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iveta PAVEZOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAUEROVÁ, Milada. Hodnocení venkovní reklamy. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení a porovnání sklízecích mlátiček CLAAS TUCANO 440 a CLAAS TUCANO 450 při sklizni obilovin a řepky ozimé
Ondřej BRÝNA -
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Porovnání ruční a mechanizované defoliace a hodnocení vlivu na kvalitu hroznů
Martin Kulheim -
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
Martina Masná -
Reprezentace stereotypů v reklamní kampani České spořitelny 2021
Lucie Vlčková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala
Název
Vložil
Vloženo
Práva