Analýza dopadu ekonomických faktorů na cenu dřeva – Petr Vaněk
Petr Vaněk
Bakalářská práce
Analýza dopadu ekonomických faktorů na cenu dřeva
Analysis of the impact of economic variables on the timber price
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o vztazích průměrné ceny dřeva a vybraných ekonomických veličin. Popisuje základní problematiku ochodu se dřevem a vývoje jeho ceny. Zkoumá vliv inflace na reálnou hodnotu dřeva i na změny jeho průměrné ceny. Pomocí regresní analýzy určuje veličiny, které působí na průměrnou cenu. Zkoumá také vliv zastoupení jednotlivých sortimentů dřeva na jeho průměrnou cenu. Ukazuje se …víceAbstract:
The thesis deals with the association between the average timber price and selected economic variables. It describes the main topics of timber-trade and its price development. It examines the impact of inflation on the real value of timber and the changes in its average price. Using regression analysis it determines the variables that affect the average price. It also analyses how the rate of various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43463
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2014
- Vedoucí: Helena Chytilová
- Oponent: Jan Babin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43463
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh
Lenka STAVĚLOVÁ -
Wood export from Vietnam to Europe
Phat Thanh Tran -
Analýza tuzemského trhu produkce dřeva se zaměřením na odhalení konkurence firmy CE WOOD, a.s.
Zdeněk ŠIŠKA -
Analýza zahraničních trhů na jehličnaté řezivo firmy Javořice, a.s., dceřinné společnosti CE WOOD, a.s.
Vladimíra KADLČÍKOVÁ -
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Petr Šidlo -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová