Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o. – Sabina BOUDOVÁ
Sabina BOUDOVÁ
Bachelor's thesis
Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.
Identification of the Target Customers Groups for ContiTrade Services s. r. o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat cílové skupiny zákazníků pro společnost ContiTrade Services s.r.o., která se zabývá provozováním největší sítě pneuservisů a autoservisů v České republice. Bakalářská práce je složena ze dvou stěžejních částí. První část bude orientována na vysvětlení teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, které souvisejí s výše uvedeným tématem práce …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to identify target customers groups for ContiTrade Services s. r. o., who operate the biggest car and tire service network in the Czech Republic. Bachelor thesis is composed of two main parts. The first part will focus on the explanation of the theoretical knowledge obtained from studying the relevant literature. The company profile will be dealt with in the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOUDOVÁ, Sabina. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/x7h6ql/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOUDOVÁ, Sabina. Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Petra Horáčková -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Marketingový plán čerpací stanice na zvýšení počtu zákazníků vybrané cílové skupiny
Lucie Šenkýřová -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Lucie Sekyrová