Bc. Jaroslava Tesárková

Master's thesis

Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody

Marketing mix of SAINT-GOBAIN Building Distributions CZ, a.s. - source of the competitive advantage
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a rozborem jeho jednotlivých nástrojů, jež napomáhají podnikům k dosažení stanovených cílů. Teoretická část se zaměřuje na popis odborných pojmů a souvisejících výrazů, které jsou objasněny ve všeobecném měřítku. Praktická část se naopak věnuje charakteristice zkoumaného podniku SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, spol. s r.o. a jeho vlastní značce Alterna …more
Abstract:
The graduation theses deals with the marketing mix and analyse its single tools, which helps companies to reach their goals. Teoretical part is focus on the special terms and similar phrase. All of them are clear up in the general scale. Contrariwise the practical part deals with characteristics of examine company SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, spol. s r.o. and its private label Alterna. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní