Senioři jako skupina ohrožená neadekvátními praktikami prodeje podomních prodejců – Bc. Zbyněk Štrobach
Bc. Zbyněk Štrobach
Diplomová práce
Senioři jako skupina ohrožená neadekvátními praktikami prodeje podomních prodejců
Seniors as a Group Threatened by Inadequate Practices of Door to Door Salesmen
Anotace:
Práce se zabývá problematikou podomního prodeje, pochůzkového prodeje a prodeje na předváděcích akcích. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje, jaké jsou postoje seniorů k těmto formám obchodování, jelikož právě seniory lze vnímat jako zvláště ohroženou skupinu vůči rizikům, jež jsou s touto formou obchodování spojeny.Abstract:
The thesis deals with door-to-door selling, street selling and sales presentations. Through the questionnaire survey, it finds out what the seniors' attitudes towards these forms of trading are, since seniors can be viewed as a particularly vulnerable population to risks associated with those forms of trading.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Adriana Sychrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štrobach, Zbyněk. Senioři jako skupina ohrožená neadekvátními praktikami prodeje podomních prodejců. Pardubice, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Resocializační pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní praktiky používané obchodníky při předváděcích akcích
Aneta PACALOVÁ -
Založení a ekonomický rozvoj firmy na výrobu a prodej mléčné výživy pro seniory
Viktor Nosek -
Vliv kultury prodeje potravin na nákupní chování nejstarších českých seniorů
Jana Řandová -
Nátlakové a persvazivní prostředky při osobním prodeji a jejich účinky na sociální skupinu seniorů
Luboš HÁJEK -
Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje
Ivana PŠENČÍKOVÁ -
Podpora prodeje Filmového klubu seniorů
Ingrid FILSÁKOVÁ