Etické limity reklamy – Ing. Michaela Hvězdová, DiS.
Ing. Michaela Hvězdová, DiS.
Bakalářská práce
Etické limity reklamy
Ethic limits in Advertisment
Anotace:
Tato bakalářská práce definuje pojmy související s etickou stránkou reklamy, jakožto dodržování těchto zásad v marketingové komunikaci. Ze začátku projdeme stručným shrnutím toho, co etika znamená a jaký byl z historického hlediska její vývoj, včetně vybraných myšlenek tehdejších filozofů. K tomu, abychom mohli posoudit, co je v reklamě etické nám v českém právu umožňují zákony a jako druhým tzv. kontrolním …víceAbstract:
This barchelor thesis defines terms related with ethics in adverisement as just as keeping such rules in marketing communication. At the beginning we will go through summary what ethic means and its historical developement together with selected ideas of philosophers at that times. To be able to consider ethics in this field we can find the way with help of czech codes and Council of Adverisement as …víceKlíčová slova
Etika éthos Citová hodnota Nekalá soutěž Ochrana spotřebitele Etický kodex Regulovat Dohlížecí orgán Etické chování Negativní dopad Závadná reklama Osobní názor Dotazník Key Words Ethic morality Emotional value Unfair competition Consumer protection Ethic Codex Control regulate Supervisory authority Ethic behaviour Negative impact Injurious Advertising Individual opinion Questionaire
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tantz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana spotřebitele v reklamě
Marta Demyanchuk -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele
Jiří Žďárský -
Comparison of Market Value Creation within Tesla Company and BYD Automobile Company
Yaoyao Guo -
Development of value-based management within selected European industries considering economic environment and increasing regulations
Gernot Gruber