Michaela KLOCOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice

Marketing communications of civil organization Prázdninová škola Lipnice
Abstract:
Tato práce pojednává o marketingových komunikacích občanského sdružení Prázd-ninová škola Lipnice a o kurzu zážitkové pedagogiky iCan, jehož spoluorganizátorem byla i Prázdninová škola Lipnice. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení marketingu, marketingového a komunikačního mixu, dále na definici neziskového sektoru, jeho typolo-gii a na závěr také na specifikaci marketingových komunikací …more
Abstract:
This thesis deals with marketing communication of a civil organization Prázdninová škola Lipnice and with experiential pedagogy course called iCan, which was co-organized also by the Prázdninová škola Lipnice. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix, the definition of the non-profit sector, its typology and in the end also tries …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18754

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2011
  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLOCOVÁ, Michaela. Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe