Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice – Michaela KLOCOVÁ
Michaela KLOCOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Marketing communications of civil organization Prázdninová škola Lipnice
Abstract:
Tato práce pojednává o marketingových komunikacích občanského sdružení Prázd-ninová škola Lipnice a o kurzu zážitkové pedagogiky iCan, jehož spoluorganizátorem byla i Prázdninová škola Lipnice. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení marketingu, marketingového a komunikačního mixu, dále na definici neziskového sektoru, jeho typolo-gii a na závěr také na specifikaci marketingových komunikací …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communication of a civil organization Prázdninová škola Lipnice and with experiential pedagogy course called iCan, which was co-organized also by the Prázdninová škola Lipnice. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix, the definition of the non-profit sector, its typology and in the end also tries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18754
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLOCOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/x82y6r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLOCOVÁ, Michaela. Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
Petr SKALKA -
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
Šárka Ondřejová -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Organizace letního dětského tábora - YMCA Rakvice
Veronika ZIFČÁKOVÁ -
Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení
David RAAB