Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice – Michaela KLOCOVÁ
Michaela KLOCOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Marketing communications of civil organization Prázdninová škola Lipnice
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingových komunikacích občanského sdružení Prázd-ninová škola Lipnice a o kurzu zážitkové pedagogiky iCan, jehož spoluorganizátorem byla i Prázdninová škola Lipnice. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení marketingu, marketingového a komunikačního mixu, dále na definici neziskového sektoru, jeho typolo-gii a na závěr také na specifikaci marketingových komunikací …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communication of a civil organization Prázdninová škola Lipnice and with experiential pedagogy course called iCan, which was co-organized also by the Prázdninová škola Lipnice. In the theoretical part, the thesis focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix, the definition of the non-profit sector, its typology and in the end also tries …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLOCOVÁ, Michaela. \textit{Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/x82y6r/.
Jak správně citovat práci
KLOCOVÁ, Michaela. Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instrukce lektorů Prázdninové školy Lipnice
Libor Pokorný -
Vývoj Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice
Klára ŠINDELKOVÁ -
Vliv časového odstupu pokurzovní reflexe na výpovědi účastníků zimní části Instruktorského kurzu Prázdninové školy Lipnice 2015.
Petr SKALKA -
Prázdninová škola Lipnice Projekt BOTTEGA
Šárka Ondřejová -
Projektové řízení autorských kurzů v Prázdninové škole Lipnice - analýza a metodický průvodce
Zbyněk Riedl -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ -
Organizace letního dětského tábora - YMCA Rakvice
Veronika ZIFČÁKOVÁ -
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Zuzana HANÁKOVÁ