Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku – Denisa REKASOVÁ
Denisa REKASOVÁ
Bakalářská práce
Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku
Deficits of partial functions for children of pre-school age
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úrovní dílčích funkcí dětí předškolního věku a jejich deficity, které mohou být základem pro pozdější poruchy učení. Cílem práce je u dětí oslabení dílčích funkcí určit, porovnat a dále navrhnout vhodná nápravná opatření. Teoretická část práce uvádí do problematiky deficitů dílčích funkcí a dále nejčastějších poruch učení. Cílem praktické části této práce je určit úroveň …víceAbstract:
This Bachelor thesis attempts to examine levels of partial functions of pre-school children and its deficits which can cause learning difficulties later on. The aim of this thesis is to determine and design right reformative precaution for children with lower level of partial functions. The theoretical part introduces us the issue of deficits of partial functions and the most common learning difficulties …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Barbora Lanková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REKASOVÁ, Denisa. Deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Deficity dílčích funkcí u žáků prvních ročníků ZŠ
Veronika Balabánová