Účinnost sociálních sítí při využití v podnicích – Bc. Jan Šorčík
Bc. Jan Šorčík
Diplomová práce
Účinnost sociálních sítí při využití v podnicích
The efficiency of social networks when used by enterprises
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou užívání sociálních sítí v podnikání. Popisuje principy Webu 2.0, charakterizuje také fungování sociálních médií, popisuje klíčové pojmy spojené se sociálními sítěmi, jako je virální marketing, world of mouth, a nastiňuje možnosti užití sociální sítě v podnikání. Cílem práce je navržení strategie prezence na sociálních sítích pro konkrétní podnik za využití strukturovaného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the effectivity of the usage of social networks in the area of business. It describes the principles of the Web 2.0, it also characterises the functioning of social media. Furthermore, it delineates key terms that are connected to social networks, such as viral marketing or world of mouth and it foreshadows possible uses of social networks within business. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4904
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Petra Marešová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Ladislav Hájek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití sociálních sítí pro práci s klienty v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Kristýna VEVERKOVÁ -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Návrh sociální sítě pro sportovce
Zoltán Bán -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Využití sociálních sítí pro nábor zaměstnanců ve vybrané firmě
Veronika Kobanová -
Sociální sítě jako komunikační prostředek pro učitele MŠ se zaměřením na sdílení námětů pro pracovní činnosti
Veronika OTTOVÁ -
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Zuzana Sadilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva