Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole – Veronika Sokolářová
Veronika Sokolářová
Master's thesis
Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole
A comparison of English lessons at traditional schools with teaching at the Waldorf School
Abstract:
V teoretické části diplomová práce objasňuje pojmy tradiční vzdělávání a alternativní vzdělávání, porovnává jejich základní principy a způsoby edukace a podrobněji se věnuje waldorfské škole. Praktická část práce dále porovnává výuku anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole po obsahové stránce, popisuje vzdělávací dokumenty, ze kterých školy vycházejí, a sleduje hodinovou dotaci …moreAbstract:
The theoretical part of the work deals with the terms traditional and alternative education and compares the basic principles and ways of the education. The work deals with The Waldorf School in more details. The practical part of the thesis compares the teaching of English at the traditional schools and at the Waldorf school in terms of content. The thesis also describes the education documents and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6636
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2021
- Supervisor: Mgr. Olga Kesnerová Řádková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOKOLÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/x88wwf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 2. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - biologie, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk
Theses on a related topic
-
Alternativní koncepce vzdělávání v mateřských školách pohledem rodičů
Petra SOJČÍKOVÁ -
Alternativní koncepce výuky a jejich přínos ve výuce chemie
Jiří ŠUMBERA -
KONCEPCE ALTERNATIVNÍ KAVÁRNY S PRAVIDELNÝMI WORKSHOPY
Marcela Klapilová -
Alternativní koncepce výuky se zaměřením na vybraný pedagogický směr
Kristýna Kořínková -
Pedagogická koncepce Marie Montessori jako inspirace pro mateřské školy
Pavlína URBANOVÁ -
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ -
Alternativní koncepce v předškolním vzdělávání
Šárka Krejčovská -
Pohled na alternativní koncepce a jejich využití v předškolním věku
Martina Hladíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights