Bc. Yelyzaveta Kalugina

Bakalářská práce

Vedení marketingového týmu

Marketing team leadership
Anotace:
Předmětem analýzy této bakalářské práce je vedení marketingového týmu a jejím cílem je zhodnocení současné situace v oblasti marketingového týmu firmy ZOOT, tj. významného internetového prodejce obuvi a oblečení, který začal rozvíjet své podnikání v roce 2007. V teoretické části metodou literární rešerše pozornost byla věnována shrnutí teoretických poznatků, které souvisejí s konceptem marketingu, …více
Abstract:
The subject of the analysis of this bachelor's thesis is to lead a marketing team and its goal is to evaluate the current situation in the marketing team of ZOOT, i.e. a major online retailer of footwear and clothing, which began to develop its business in 2007. Summary of theoretical knowledge related to the concept of marketing, marketing team leadership, the purpose of teamwork and employee leadership …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: Ing. Zuzana Chlumská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce