Bc. Yelyzaveta Kalugina
Bachelor's thesis
Vedení marketingového týmu
Marketing team leadership
Abstract:
Předmětem analýzy této bakalářské práce je vedení marketingového týmu a jejím cílem je zhodnocení současné situace v oblasti marketingového týmu firmy ZOOT, tj. významného internetového prodejce obuvi a oblečení, který začal rozvíjet své podnikání v roce 2007. V teoretické části metodou literární rešerše pozornost byla věnována shrnutí teoretických poznatků, které souvisejí s konceptem marketingu, …moreAbstract:
The subject of the analysis of this bachelor's thesis is to lead a marketing team and its goal is to evaluate the current situation in the marketing team of ZOOT, i.e. a major online retailer of footwear and clothing, which began to develop its business in 2007. Summary of theoretical knowledge related to the concept of marketing, marketing team leadership, the purpose of teamwork and employee leadership …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mfmwz/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: Ing. Zuzana Chlumská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vedení marketingového týmu
Anna Andronkova -
Vedení marketingového týmu
Imre Imre -
Vedení marketingového týmu
Kateřina Horáčková -
Vedení marketingového týmu
Alexandra Domanská -
Vedení marketingového týmu
Kristýna Doležalová -
Vedení marketingového týmu
Ondřej Čech -
Specifika manažerského chování při vedení marketingového komunikačního týmu
Petra Železná -
Komunikační strategie firmy ZOOT
Anna Tolarová