Vedení marketingového týmu – Bc. Yelyzaveta Kalugina
Bc. Yelyzaveta Kalugina
Bakalářská práce
Vedení marketingového týmu
Marketing team leadership
Anotace:
Předmětem analýzy této bakalářské práce je vedení marketingového týmu a jejím cílem je zhodnocení současné situace v oblasti marketingového týmu firmy ZOOT, tj. významného internetového prodejce obuvi a oblečení, který začal rozvíjet své podnikání v roce 2007. V teoretické části metodou literární rešerše pozornost byla věnována shrnutí teoretických poznatků, které souvisejí s konceptem marketingu, …víceAbstract:
The subject of the analysis of this bachelor's thesis is to lead a marketing team and its goal is to evaluate the current situation in the marketing team of ZOOT, i.e. a major online retailer of footwear and clothing, which began to develop its business in 2007. Summary of theoretical knowledge related to the concept of marketing, marketing team leadership, the purpose of teamwork and employee leadership …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mfmwz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Ing. Zuzana Chlumská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vedení marketingového týmu
Imre Imre -
Vedení marketingového týmu
Kateřina Horáčková -
Vedení marketingového týmu
Anna Andronkova -
Vedení marketingového týmu
Ondřej Čech -
Vedení marketingového týmu
Alexandra Domanská -
Vedení marketingového týmu
Kristýna Doležalová -
Specifika manažerského chování při vedení marketingového komunikačního týmu
Petra Železná -
Komunikační strategie firmy ZOOT
Anna Tolarová