Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na aplikaci alternativních metod – Mgr. et Mgr. Kateřina Jiskrová, Ph.D.
Mgr. et Mgr. Kateřina Jiskrová, Ph.D.
Rigorózní práce
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na aplikaci alternativních metod
Analysis of education of pupils with mental disabilities focusing
Anotace:
Rigorózní práce zaměřená na aplikaci alternativních metod pro podporu dětí s mentálním postižením, se skládá ze dvou částí. První, teoretická, předkládá tři kapitoly popisující na základě analýzy dostupné odborné literatury, terminologická východiska pro druhou část rigorózní práce – výzkumný projekt. V rámci teoretických kapitol práce popisuje speciální pedagogiku, pedagogický výzkum, mentální retardaci …víceAbstract:
Rigorous work is focused on the application of alternative methods to support children with learning disabilities. It is devided to two parts. The first is theoretical and the second empirical. In the theoretical chapter are described the special education and educational research. Chapter also includes discription of mental retardation, specifics of development personality and family care for a child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zz097/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 4. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D., doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciální pedagog jako pedagogický pracovník běžné školy v Praze
Daniela Švagrová -
Syndrom vyhoření pedagogických pracovníků speciální školy v Praze 13
Pavla Šebestová -
Spolupráce pedagogických pracovníků základních škol v Praze s interkulturními pracovníky
Pavel Tvrdý -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Montessori pedagogika v současné výuce angličtiny. Případová studie.
Klára BUCZKOVÁ -
Výukový program PlayWisely jako alternativní metoda pro podporu vývoje řeči u dětí od 4 měsíců do 7 let
Lucie Tůmová -
Alternativní pedagogika Montessori a její implementace v současných mateřských školách
Andrea KOCIÁNOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová