Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb – Barbora Nykodýmová
Barbora Nykodýmová
Master's thesis
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Content Marketing for Lead Generation in B2B Educational and Consulting Services
Abstract:
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do …moreAbstract:
The aim of this thesis is to acquaint the reader with the issue of content marketing for generating leads and information about potential customers, then to analyze and offer some recommendations for its further use among B2B suppliers of educational and consulting services. The theoretical part discusses three key topics: the specifics of the services and B2B sector; content marketing and the reasons …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53105
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Tomáš Pospíchal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NYKODÝMOVÁ, Barbora. \textit{Obsahový marketing pro generování leadů v~segmentu B2B vzdělávacích a~poradenských služeb}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/x8h1xd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova