Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb – Barbora Nykodýmová
Barbora Nykodýmová
Master's thesis
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Content Marketing for Lead Generation in B2B Educational and Consulting Services
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do …viacAbstract:
The aim of this thesis is to acquaint the reader with the issue of content marketing for generating leads and information about potential customers, then to analyze and offer some recommendations for its further use among B2B suppliers of educational and consulting services. The theoretical part discusses three key topics: the specifics of the services and B2B sector; content marketing and the reasons …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Tomáš Pospíchal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova