Návrh podnikatelského záměru na založení shisha baru – Manh Hung Luong
Manh Hung Luong
Bachelor's thesis
Návrh podnikatelského záměru na založení shisha baru
Draft for a business plan to set up a shisha bar
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje trh shisha barů ve vybrané lokalitě Prahy z hlediska nabízených produktů. Na základě analýzy konkurence v bezprostředním okolí umístění nového podnikatelského subjektu. Práce obsahuje návrh podnikatelského plánu na zřízení nového shisha baru v Praze. Součástí návrhu je i finanční plán a stanovení marketingové a obchodní strategie.Abstract:
This bachelor thesis analyses the shisha bar market in the chosen location in Prague from the point of view of the offered products. It is based on the analysis of the competitors in the immediate vicinity of the new business entity. The thesis contains a draft business plan to establish a new shisha bar in Prague. Financial plan and setting the marketing and business strategies are also part of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Jiří Smetana, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh -
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
František Jůzl -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Romana Píchová