Autonomní agenti v prostředí hry pro mnoho hráčů – Bc. František Kobzík
Bc. František Kobzík
Master's thesis
Autonomní agenti v prostředí hry pro mnoho hráčů
Autonomous agents in massive multiplayer game environment
Anotácia:
Cílem práce je prozkoumat možnosti propojení skriptovacího jazyka s distribuovaným herním serverem implementujícím jednoduchou hru a vytvoření systému, který spravuje autonomní agenty v herním prostředí a poskytuje jednoduchou možnost tvorby jejich umělé inteligence. K implementaci systému a herní logiky agentů je použita platforma Node.js využívající interpret V8. Systém využívá současné implementace …viacAbstract:
The aim of the thesis is to explore possibilities of a interconnection of scripting language and the distributed gaming system (that implements a simple game). The next target is to implement a simple system that manages autonomous agents that play the given game. The main technology used for the system implementation is the Node.js platform, which is based on the V8 JavaScript engine. The system makes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yfemk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: RNDr. Jiří Filipovič, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Miloš Liška, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Informatics / Computer Systems
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.